موافقت رئیسی با طرح موضوع تفکیک وزارت راه و شهرسازی در دولت

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه دولت لایحه‌ای برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی ندارد، گفت: منتظریم، هر زمانی طرح مجلس در این زمینه نهایی شد ما در دولت مطرح کنیم.

به گزارش صدای بورس،سیدمحمد حسینی درباره تفکیک وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد:‌ رئیس کمیسیون عمران مجلس این موضوع را به ما اعلام کردند، بنده نیز موضوع را با رئیس‌جمهور مطرح کردم. وی نیز گفت هر زمانی‌که طرح مجلس در این زمینه نهایی شد به ما ارائه کنند تا در دولت مطرح کنیم.

معاون امور مجلس رئیس جمهور افزود: به صورت معمول زمانیکه طرحی در مجلس نهایی می‌شود، یک نسخه از آن به ما ارائه می‌شود، ما نیز بلافاصله نظر کارشناسی را از دستگاه‌ها اخذ و سپس در دولت مطرح می‌کنیم؛ تاکنون طرحی در این زمینه به ما داده نشده است.

به گزارش تسنیم ،وی در پاسخ به این پرسش که آیا دولت لایحه‌ای برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی به مجلس می‌دهد گفت: خیر.دولت لایحه‌ای ندارد اما منتظر هستیم تا هر زمانی طرح مجلس ابلاغ شد ما در دولت مطرح کنیم، طرح‌های مجلس در دولت خارج از نوبت بررسی می‌شود و جزو موارد فوریتی است.

کد خبر 462471

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • تکمیل خط‌آهن رشت-کاسپین تا پایان سال

    تکمیل خط‌آهن رشت-کاسپین تا پایان سال

    معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: تا پایان امسال پروژه ریلی بستان‌آباد-تبریز به طول ۴۴ کیلومتر و پروژه رشت-کاسپین به طول ۳۶ کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد.

  • آخرین وضعیت نهضت مسکن در تهران

    آخرین وضعیت نهضت مسکن در تهران

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران تاکید کرد: بحمدالله هیچ‌یک از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان تهران متوقف نشده بلکه ممکن است کند شده باشد. این کندی به چند دلیل می‌تواند باشد؛ یکی از موضوعات به آورده متقاضیان مربوط می‌شود که برخی افراد به‌موقع نسبت به پرداخت وجه اقدام نمی‌کنند.

  • لایحه وزارت اقتصاد برای کاهش سهم مسکن از تسهیلات و مخالفت مجلس

    لایحه وزارت اقتصاد برای کاهش سهم مسکن از تسهیلات و مخالفت مجلس

    عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به پرداخت ۵۰درصد تسهیلات بانکی به حوزه سوداگری در ۱۰ سال اخیر گفت:وزارت اقتصاد به‌دنبال کاهش سهم تسهیلات مسکن به ۷ درصد است.

  • تعیین تکلیف و فروش اقساطی واحدهای باقیمانده مسکن مهر

    تعیین تکلیف و فروش اقساطی واحدهای باقیمانده مسکن مهر

    قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی بر تعیین‌تکلیف و فروش اقساطی واحدهای باقیمانده مسکن مهر در سراسر کشور تا پایان سال تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =